Sabtu, 30 Juni 2012

Aku Ada Kau Ada (2012) PPVRip 400MB

Filem Aku Ada Kau Ada poster Aku Ada Kau Ada (2012) PPVRip 400MB
                                               Aku Ada Kau Ada (2012) PPVRip 400MB
Tanggal Rilis : 2012
Genre: Comedy | Musical | Romance | Film Indonesia
Stars: -
Quality: PPVRip 400MB
Ringkasan Cerita Film Aku Ada Kau Ada (2012):
Nordin Ahmad (20) adalah pelajar tahun kedua yang teringin untuk dipandang “cool”. Masalahnya, setiap kali Nordin menjadi tumpuan, dia akan panik, mula batuk dan akhirnya muntah. Aziz pula, seorang pelajar poyo yang perasan popular, selalu menyakat Nordin.Aziz sangat sakit hati bila Nordin mendapat perhatian dari pelajar perempuan. Tina (20) adalah pelajar yang baru bertukar ke kolej Nordin untuk “99 Hari Senyum”, sebuah program khas untuk mengatasi sikap panas baran yang ditawarkan oleh Dr. Zida, kaunselor kolej.


link part 1 
link part 2 
 

0 komentar:

Posting Komentar

BAGI YANG TIDAK PUNYA ACCOUN UNTUK KOMENTAR SILAKAN PILIH ACCOUN ANONYMOUS UNTUK KOMENTAR
Silakan tinggal kan pesan bila ada kendala....!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...